Wednesday, March 7, 2012

Lahingu võit

Palju õnne Pühajärve kooli kaitsjatele nii eilse tiitli "Aasta hääl" eest, millega Eesti Mittetulundusühingute ja Sihtasutuste Liit autasustas Pühajärve kogukonda kui üht aasta tegijat. Samuti on põhjust hõisata ja rõõmustada selle üle, et Tartu Maakohus andis täna  lastevanematele õiguse nende hagis Otepää vallavolikogu 23. novembri otsuse vastu.

Selleks korraks on kool päästetud ja võib peotuurid üles võtta. Samas tuleb kogukonnal õige varsti panna pead kokku ja mõelda tulevikule, sest see ei tarvitse jääda valla poolt viimaseks katseks. Tõe hetk on ilmselt sügisel 2013.

Minust ja mu blogist

Ilmselt tuleb mul öelda ka midagi selle kohta, miks ma viimasel ajal teid kohalike poliitiliste uudistega pole rõõmustanud (või kurvastanud - oleneb mis nurga alt võtta). Mul oli aasta alguses üks isiklik võitlus ebameeldiva haigusega. See on küll tänaseks võidetud, kuid ometi pean oluliseks mõneks ajaks loobuda kõigest, mis mind kuidagi kahjustada võiks. Tundub, et volikogu pole kõige tervislikum koht. Vähemalt sügiseni pean vahet ja minu asemel on Otepää Vallavolikogus Pille Villems. Juunist tuleb volikokku tagasi Indrek Tiido. Sügisel vaatan oma energiavarud üle ja siis otsustan, mis edasi saab.  

Samas võib juhtuda, et mul tuleb tuju millestki olulisest kirjutada. Seega võib ikka vahest siia piiluda!

Jõudu ja julgust kõigile!

No comments:

Post a Comment